Ett liv under konstruktion

=)

Kategori: Allmänt

Nu är man äntligen färdig med allt som skulle göras idag.

Disken är färdig.
Wilmas bord är målat.
Lite allmänt småplock är fixat.

Nu blir det film och slöa för resten av kvällen
innan det blir dags att åka och jobba.

Fixa någonting att äta kanske man ska göra med.
Men jag har inte den blekaste om vad jag vill ha,
så tips och ideér är välkommna.

Jag kanske ska ta ett ryck och försöka få ordning på designen på bloggen med.
Hur jag nu ska orka det.

Jag skulle behöva hitta photoshop skivan med så att man kan fixa lite bilder.

Men vi tar det en annan dag.


Nu ska jag vara sådär vuxen och kolla på lite pokemon.

Ciao

Kommentarer

  • Z A R I S A säger:

    Cheka gärna in min blogg & lämna en kommentar! :)

    2011-10-05 | 21:58:46
    Bloggadress: http://zarisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: