Ett liv under konstruktion

Dagen

Kategori: Allmänt

Idag har det inte hänt så mycket.

Har varit allmänt trött idag.

Men har iofs lyckats tvätta.

Sen efter lunchen så blev det en tur ner på stan och kolla bilar 2 på bio,
kan ju inte säga att den var jättebra men den var iaf fullt duglig.

Var väl kanske lite anti över att dom har tagit en bra film
och gjort om den till en halvtaskig james bond kopia.

Men som sagt, den duger att titta på någon gång då och då.

Efter bion blev det en ur till kina muren för asiatisk och mongolisk buffé
det smakade smaskens, och jag blev så mätt att jag trodde att jag skulle explodera.

Wilma provade även att äta med pinnar, och det gick förvånansvärt bra
det såg lite smått roligt ut då och då.



Nu är Wilma nerstoppad i sängen, tanten har bosatt sig framför tv:n
men jag ska snart tvinga in henne hit och krypa ner i sängen och kolla på en film med mig.

Jag ska bara klura ut vilken film det ska bli, har ett gäng för många att titta på ^^

Jag skulle även behöva måla klart wilmas bord, men det kanske jag hinner med imorgon.

Nåja, nu ska jag välja film, bara att hoppas att jag klarar av att välja någon innan vi ska sova


Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: