Ett liv under konstruktion

Aj, oj och wohoo

Kategori: Allmänt

God morgon världen.
Eller god var kanske att ta i lite för mycket.

Jag vaknade strax innan kl.5 med så ont i ryggen att det kändes som att jag skulle gå av på mitten.

Jag låg kvar i den där hemska bäddsoffan fram till kl.7 och tyckte synd om mig själv och försökte sen få på mig lite kläder, efter lite om och men med diverse pauser lyckades jag med det med.

Jag funderar starkt på att köpa en luftmadrass idag eller att sova på soffan,

Vi får se hur det blir med den saken.

Idag ska vi iväg till Leos lekland och kolla om det är någonting att ha.

Jag, älsklingen, Wilma, beckis och svärmor ska iväg.
Det kommer nog bli roligt, hoppas bara att ryggen har slutat.

Nu sitter vi och kollar på Det regnar köttbullar och jag dricker kaffe.

Men nu ska jag fortsätta gå av på mitten i soffan och hoppas på att ryggen vill bli kompis med mig snart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: